Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ, ντελιβεράς που δουλεύει για την διαδικτυακή υπηρεσία παραγγελίας και παράδοσης φαγητού «Just Eat», αφού έφερε το φαγητό στην πελάτισσα, κατά την έξοδο από την πολυκατοικία «σούφρωσε» τη γάτα που καθόταν στην είσοδο, γιατί όπως είπε, όταν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις στον ιδιοκτήτη της, την ήθελε να τον απαλλάξει από τα ποντίκια που είχε στο εστιατόριο του.
Η πελάτισσα, Καρολίν Σιμόν-Προβό, εξασκούμενη δικηγόρος, είπε ότι η γάτα ανήκει στον θυρωρό της πολυκατοικίας, ο οποίος ήταν αυτός που πρώτος συνειδητοποίησε ότι το κατοικίδιο του είχε «αλλάξει» γειτονιά, αμέσως μετά την παράδοση της παραγγελίας.
«Το πρώτο πράγμα που κάναμε το επόμενο πρωί όταν είδαμε το βίντεο ήταν να τηλεφωνήσουμε στην αστυνομία. Παράλληλα επικοινωνήσαμε και με την “Just Eat” αλλά δεν ήταν σε θέση να μας βοηθήσουν οπότε πήγαμε απ′ ευθείας στο εστιατόριο και περιμέναμε να ανοίξει», εξήγησε η Καρολίν Σιμόν-Προβό.
Και συνέχισε λέγοντας ότι, «Όταν το προσωπικό ήρθε να πιάσει δουλειά, ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη, που αποδείχθηκε στην πορεία πως ήταν εκείνος που παρέδωσε την παραγγελία. Υποστήριξε μάλιστα πως βρήκε την γάτα στο δρόμο και την πήρε γιατί είχε ποντίκια στο εστιατόριο. Μόνο που το βίντεο τον είχε καταγράψει να την παίρνει μαζί του πριν βγει από την πολυκατοικία».
Avec toute cette émotion j’ai oublié la petite photo du chat retrouvé !!! pic.twitter.com/6PGLp0LXV3
— Mini Mousse (@CarolineSPB) March 10, 2021
Η γάτα εντοπίστηκε σε μία γωνία του καταστήματος, να τρέμει από τον φόβο της και φυσικά επεστράφη στον θυρωρό του κτηρίου.
Η εταιρεία “Just Eat” επιβεβαίωσε πως ερευνά το περιστατικό, αν και η παραγγελία του φαγητού παραδόθηκε όχι από εκείνους αλλά απευθείας από το εστιατόριο.
«Διατηρούμε υψηλό το επίπεδο συνεργασίας με τους πελάτες μας και με τα εστιατόρια που έχουμε σύμβαση. Ως εκ τούτου μας λυπεί το συγκεκριμένο περιστατικό. Ερευνούμε τι ακριβώς συνέβη με το συμβαλλόμενο εστιατόριο ενώ ταυτόχρονα είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τον πελάτη», είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι η “Just Eat”, είναι βρετανική διαδικτυακή υπηρεσία παραγγελίας και παράδοσης φαγητού. Λειτουργεί ως μεσάζων μεταξύ ανεξάρτητων καταστημάτων φαγητού και πελατών. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους, εδρεύει στο Λονδίνο ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται σε 13 χώρες στην Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία και την Αμερική.
Πηγή: Independent