Σύμφωνα με το Arab News, η Αρχή Ανταγωνισμού της Τουρκίας διαπίστωσε πως η Google καταχράζεται την κυριαρχία του στο internet. Σύμφωνα με τις κατηγορίες, η Google δε συμπεριλαμβάνει στα αποτελέσματα των διαφημίσεων εταιρείες οι οποίες δεν παράγουν διαφημιστικό κέρδος για την ίδια την Google. Έτσι, η Τουρκία έδωσε στην Google έξι μήνες προθεσμία να αλλάξει τη διαφημιστική στρατηγική της.
Αποτέλεσμα είναι ο τεχνολογικός κολοσσός να έχει 60 ημέρες προθεσμία ώστε ασκήσει έφεση. Το πρόστιμο της συγκεκριμένης κατηγορίας στη γειτονική μας χώρα είναι 25 εκατομμύρια δολάρια. Να θυμίσουμε πως πριν δύο χρόνια η Τουρκία επέβαλε πρόστιμο 12.7 εκατομμυρίων δολαρίων στην Google για ευνοϊκή μεταχείριση κάποιων διαφημιζόμενων έναντι άλλων.
O ακαδημαϊκός Sarphan Uzunoglu, δήλωσε:
“Οι αλγόριθμοι της Google είναι ταυτόχρονα μία ένδειξη και ο πιο κρίσιμος παράγοντας στη διαμόρφωση των αλλαγών των καταναλωτικών συμπεριφορών. Η Google είναι μία εταιρεία που έχει την ικανότητα να ορίσει ποια προϊόντα και αγαθά θα είναι διαθέσιμα παγκοσμίως και πώς. Με το Google Adsense και το Google Adwords να χρησιμοποιούνται σε παγκόσμια κλίμακα, επικρατούν στην ψηφιακή αγορά διαφήμισης. Συχνά υποτιμούμε ένα πράγμα: Η Google έχει τέτοια επίδραση που το internet σχεδόν ισούται με την Google.”
Η απάντηση της Google
“Οι άνθρωποι περιμένουν από την Google να τους δώσει σχετικά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας που μπορούν να εμπιστευτούν. Γι’ αυτό πουλάμε διαφημίσεις όχι αποτελέσματα αναζητήσεων και κάθε διαφήμιση στην Google είναι ξεκάθαρα σημειωμένη και ξεχωρισμένη από τα υπόλοιπα αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε εποικοδομητικά με την TCA και θα ξεκαθαρίσουμε οποιεσδήποτε λανθασμένες αντιλήψεις για το πως λειτουργεί η αναζήτηση της Google.“
1 Σχόλια
Κάτι έχουν καταλάβει λάθος, όπως και οι περισσότεροι..😂😂😂