Γυναίκα από το Κεντάκι παρήγγειλε online το νυφικό τους. Όταν όμως το παρέλαβε απογοητεύτηκε. Δεν ήταν αυτό που είχε δει στο site. Έτσι, έστειλε ένα email γεμάτο θυμό στην εταιρεία από την οποία το αγόρασε. Η εταιρεία της απάντησε και όταν η μελλοντική νύφη διάβασε την απάντηση σοκαρίστηκε. Η εταιρεία τής απαντούσε πως… φορούσε το νυφικό ανάποδα!
Η Όμπρεϊ από το Λούισβιλ απέδειξε πως έχει χιούμορ, αφού αποφάσισε να μοιραστεί την ιστορία της στο Facebook. Όπως έγραψε η ίδια, αρχικά ήταν πραγματικά θυμωμένη. Όταν όμως ήρθε η απάντηση της εταιρείας, κατάλαβε τι έκανε. Η εταιρεία τής απάντησε: “Φοράτε το φόρεμα, το μέσα έξω. Παρακαλώ βάλτε το με τον σωστό τρόπο.”
Μοιράστηκε την ιστορία της στο Facebook
Η 33χρονη μοιράστηκε την ιστορία της σε μία ομάδα για νύφες στο Facebook, όπου έγραψε:
“Πριν από δύο εβδομάδες ήρθε το νυφικό μου. Ήμουν πραγματικά αναστατωμένη για το πώς φαινόταν και έστειλα ένα θυμωμένο email στην εταιρεία θέλοντας να το επιστρέψω. Τράβηξα τις φωτογραφίες μου με το φόρεμα λέγοντάς τους ότι δεν μοιάζει με αυτό που είχα παραγγείλει”.
Η Όμπρεϊ σε αυτό το post δημοσίευσε και φωτογραφίες, δείχνοντας το νυφικό μπροστά και πίσω. Ήταν λευκό στράπλες σε στυλ γοργόνας, με φουντωτό τούλι στο τελείωμα, κορδόνια στην πλάτη και πολλές μικρές λεπτομέρειες.
Όταν όμως το φόρεσε, φαινόταν διαφορετικό και ημιτελές. Το τούλι έπεφτε μόνο στο κάτω μέρος και ένα λευκό ύφασμα αποτελούσε το μεγαλύτερο μέρος του φορέματος. Η πλάτη φαινόταν ημιτελής, τα κορδόνια κρεμόντουσαν κάτω από την πλάτη και το μπροστινό μέρος ήταν χαλαρό.
Η εταιρεία Milly Bridal απάντησε στο email της 33χρονης, εξηγώντας της ότι… το φορούσε λάθος.
Στην ανάρτησή της η 33χρονη έγραψε:
“Ποιος ήξερε ότι στέλνουν νυφικά το μέσα -έξω;”
Και συμπλήρωσε πως το νυφικό τελικά αποδείχθηκε πραγματικά όμορφο. Στη συνέχεια, θέλοντας να προσθέσει χιούμορ στην ανάρτησή της έγραψε:
“Μερικές φορές δεν έχει σημασία πόσο σπουδάζουμε… θα έχουμε ακόμα έλλειψη κοινής λογικής, όπως πώς να φορέσουμε σωστά ρούχα”.
Η Όμπρεϊ εξήγησε πως με αυτή την ανάρτηση, ήθελε να επανορθώσει για τον τρόπο που μίλησε στην εταιρεία με τα νυφικά.
“Αυτή η ανάρτηση είναι το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για να τους ευχαριστήσω για την “επιδιόρθωση ”του προβλήματος (εγώ, το πρόβλημα ήταν εγώ). Ελπίζω όμως να εκτιμήσουν ότι τους προσέφερα γέλιο”.
Αργότερα, η Όμπρεϊ τροποποίησε την ανάρτηση, ώστε να εξηγήσει πως είχε εργαστεί σε μεγάλες βάρδιες ως εργαζόμενη στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και λειτουργούσε με λιγοστό ύπνο. Προς υπεράσπισή της ανέφερε επίσης πως, ούτε ο σύζυγός της δεν κατάλαβε ότι το νυφικό ήταν γυρισμένο ανάποδα.