Το PlayStation σταματάει προσωρινά τη διαφήμιση στο Facebook και το Instagram. Συμμετέχει στην καμπάνια #StopHateForProfit.
Τι είναι η καμπάνια #StopHateForProfit
Το Facebook επιτρέπει το περιεχόμενο μίσους και την παραπληροφόρηση να είναι ορατά στην πλατφόρμα του. Ενώ άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν πρόσφατα να καταστρατηγούν τη ρητορική μίσους στην πλατφόρμα τους. Έτσι υπάρχει μία καμπάνια η οποία ονομάζεται #StopHateForProfit και είναι ενάντια στο περιεχόμενο μίσους και παραπλοφόρησης.
Ενημερωθείτε εδώ για την καμπάνια #StopHateForProfit
Το PlayStation δήλωσε:
“Υποστηρίζοντας την καμπάνια #StopHateForProfit, έχουμε αναστείλει παγκοσμίως τη δραστηριότητά μας στο Facebook και το Instagram, συμπεριλαμβανομένου του διαφημιστικού και του μη αμειβόμενου περιεχομένου, μέχρι τα τέλη Ιουλίου. Υποστηρίζουμε να δουλεύουμε (και να παίζουμε) μαζί για πάντα”
Σύμφωνα με πληροφορίες, άλλη εταιρεία που ακολούθησε τον ίδιο δρόμο είναι η Microsoft, η οποία σταμάτησε επίσης τη διαφήμιση στο Facebook για έναν μήνα.