Η Vodafone με ένα πακέτο προσφορών ζητάει συγγνώμη από τους συνδρομητές της για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στο δίκτυό της την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Η εταιρεία προχώρησε σε μία ανάρτηση στην σελίδα της στο Facebook και με μηνύματα που στέλνει στους συνδρομητές της ενημερώνει για την προσφορά της ως έμπρακτη συγγνώμη.
Το πρόβλημα
Να θυμίσουμε πως την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 προέκυψαν προβλήματα στο δίκτυο της Vodafone, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι πελάτες της εταιρείας να μείνουν χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ και χωρίς τηλέφωνο.
Η προσφορά της Vodafone
Στην ανάρτηση της η εταιρεία ζητάει συγγνώμη και δίνει κάποιες δωρεάν παροχές στους συνδρομητές της. Όπως αναρτήθηκε στη σελίδα της στο Facebook:
Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων.
Ως έμπρακτη αναγνώριση, προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10.
Για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων στείλτε Α στο 1252, έως και τις 8/10. Η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από τις 2/10.