O Christopher Roberts, ο δημιουργός του Star Citizen, μίλησε για το gameplay του παιχνιδιού.
Όλα άρχισαν σε ερώτηση παίκτη, ο οποίος στο forum της εταιρείας που θα αναπτύξει το παιχνίδι, έγραψε πως έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αναφέρθηκε για πρώτη φορά, αλλά ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα σε πράξη.
Τότε ο Christopher Roberts μίλησε για την έλλειψη ατμοσφαιρικών room systems λέγοντας:
“Προσπαθούμε να εφαρμόσουμε ένα υψηλότερο επίπεδο συστημικού gameplay, όχι scripted, σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια. Το να το κάνουμε όλο αυτό να δουλέψει και μάλιστα σε επίπεδο multiplayer δεν είναι κάτι μικρό”
Ο παίκτης έδειξε τη δυσαρέσκειά του, απαντώντας πως ακούει όλο τα ίδια και τα ίδια και πως θα χρειαστούν 10 ως 20 χρόνια για να πραγματοποιηθεί αυτό το εγχείρημα.
Ο Roberts απάντησε και πάλι:
“Από την απάντησή σου βλέπω ότι, δεδομένου του χρόνου που μας έχει πάρει, πιστεύεις ότι εστιάζουμε σε λάθος πράγματα. Καταλαβαίνω πώς νιώθεις, αλλά το κοιτάς απ’ έξω χωρίς να έχεις πλήρη γνώση του τι χρειάζεται και με ποια σειρά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί το gameplay που θα κάνει το Star Citizen ξεχωριστό, σε σχέση με οτιδήποτε άλλο”.
Στη συνέχεια ανέφερε:
“Αυτό είναι το παιχνίδι το οποίο ονειρευόμουν ολόκληρη τη ζωή μου. Δεν προτίθεμαι λοιπόν να το υποβαθμίσω επειδή παίρνει περισσότερο χρόνο από ό,τι αρχικά είχα υπολογίσει. Αυτό για το οποίο είμαι δεσμευμένος είναι να βελτιώσω το τωρινό gameplay και την ποιότητα του παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει ήδη αρκετή πλάκα, όμως έχει περισσότερα bugs από όσα θα έπρεπε. Έτσι λοιπόν βελτιώνοντας όλα αυτά θα το κάνουμε να είναι το ίδιο καλό ή ακόμα και καλύτερο από τα περισσότερα άλλα παιχνίδια.”
“Μπορώ να σου υποσχεθώ ότι το gameplay το οποίο περιέγραψα δεν είναι ένα απατηλό όνειρο, ούτε ότι θα πάρει άλλα 10 με 20 χρόνια μέχρι να είναι έτοιμο.”