Είναι γνωστός ο τρόπος που προωθούν διάφορα προϊόντα οι influencers μέσω του Instagram. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι σε όλον τον κόσμο, όπως και στην Ελλάδα, οι οποίοι έχουν μεγάλο βαθμό ακολούθων και προωθούν διάφορα προϊόντα με ένα post τους στο Instagram και βάζοντας από κάτω το link, το οποίο οδηγεί στο site του προϊόντος.
Το Instagram πλέον σκέφτεται να χρεώνει όσους θέλουν να προσθέσουν κάποιο link στην περιγραφή του post τους. Όλο αυτό έγινε γνωστό από μία κατάθεση πατέντας η οποία διέρρευσε. Μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Το Facebook είχε καταθέσει την πατέντα από το 2016. Όπως θα δείτε περιλαμβάνει σχέδια τα οποία δείχνουν ένα pop-up παράθυρο, το οποίο όταν ο χρήστης εισάγει στην περιγραφή μία διεύθυνση του ζητάει να πληρώσει δύο δολάρια.
Δείτε τα σχέδια:
Έτσι, εφόσον ο χρήστης θέλει το link ενεργό πρέπει να πληρώνει για αυτό. Βέβαια, η προσθήκη link στην περιγραφή των post είναι κάτι που λείπει από το Instagram.
Έως σήμερα όσοι χρήστες έχουν φτάνουν τους 10.000 followers έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν στα stories τους το swipe up, όπου και βάζουν ενεργό link.
Η αλλαγή αυτή θα δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να πληρώνουν ένα μικρό αντίτιμο και να έχουν ενεργό link στην περιγραφή τους. Κανείς δεν ξέρει όμως πότε θα ενεργοποιηθεί η συγκεκριμένη δυνατότητα στο Instagram. Μία δυνατότητα που σίγουρα δεν αρέσει στους Influencers.