Το YouTube ετοιμάζεται για μία σημαντική αλλαγή που αφορά τον υπολογισμό των views στα video clips. Η αλλαγή αυτή ήρθε μετά από την παρατήρηση πως καλλιτέχνες και εταιρείες βρήκαν ένα κόλπο να ανεβάζουν τα νούμερά τους.
Στο blog του YouTube διαβάσαμε: “Επειδή επιδιώκουμε να διατηρήσουμε συνέπεια και αξιοπιστία σε ολόκληρη την πλατφόρμα μας, έχουμε κάνει κάποιες απαραίτητες αναθεωρήσεις στη μεθοδολογία μας. Η διαφήμιση μέσω βίντεο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε συγκεκριμένο κοινό για το ντεμπούτο ενός τραγουδιού στην πλατφόρμα, αλλά οι αμοιβόμενες προβολές διαφημίσεων στο YouTube πλέον δεν θα λαμβάνονται υπόψη για τις πρώτες 24 ώρες και τους υπολογισμούς ρεκόρ”.
Πρόκειται για τα views που προέρχονται από τις διαφημίσεις των μουσικών βίντεο πριν από άλλα βίντεο στο YouTube. Είναι ένας τρόπος που έχουν βρει οι μουσικοί παραγωγοί και καλλιτέχνες, ώστε να ανεβάζουν τα νούμερά τους τις πρώτες 24 ώρες που ανεβάζουν τα βίντεο τους και πολλές φορές είναι η αιτία που μπαίνουν στις τάσεις.
Η απόφαση από το YouTube ήρθε όταν τον Ιούλιο ο Ινδός ράπερ Badshah κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ, καθώς έκανε 75 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 24 ώρες έχοντας και πάρα πολλές διαφημίσεις που προωθούν βίντεο., Μετά από αυτό η πλατφόρμα διαπίστωσε την αδικία και προχωράει σε αυτή την αλλαγή. Έτσι τα views των βίντεο θα είναι μόνο αυτά που έρχονται από οργανικές προβολές μέσα και έξω από την πλατφόρμα.
Φανή Συντάκη
MY INFO:
Youtube: https://www.youtube.com/user/fanouko
Facebook: https://www.facebook.com/fanisintaki/
Instagram: https://www.instagram.com/fanisintaki/